Alleen met feedback kunnen wij de zorg nog beter maken!
Bij Upendo doen wij er alles aan jou op de best mogelijke manier te helpen. Toch kan het voorkomen dat je ergens tegen aanloopt of het ergens niet mee eens bent. Laat het ons weten zodat we voor jou de beste oplossing kunnen vinden en ook voor patienten die na jou komen. Je kunt dit doen door het te bespreken of het te laten weten via een mailbericht aan secretariaat@upendo.nl of door het invullen van het contactformulier.
In de meeste gevallen kunnen we ervaren problemen goed oplossen door open met elkaar in gesprek te gaan. Aarzel niet om dat te doen, wij staan daar altijd voor open. Mocht dat helaas niet leiden tot een voor jou bevredigende oplossing dan is het goed om te weten dat wij aangesloten zijn bij een onafhankelijk klachtenportaal: Klachtenportaal Zorg.
Op de website van Klachtenportaal Zorg lees je hoe je een klacht goed kunt verwoorden. Daarnaast lees je er alles over de klachtenprocedure en hoe je een klacht kunt indienen.